Bloomiz

Alla inlägg under juni 2011

Av Linda - 9 juni 2011 21:56

Torsdag kväll igen, vad händer?? Jag hinnner ju knappt med längre! Lite uppdatering kanske sitter på sin plats....

Helgen som gick var KANON!!!! bara myst och varit , druckit lite öl och haft det för jävla bra helt enkelt  


Jobbat och jobbat och hållt på att dö i värmen i veckan, tycker det är sååååå skönt i kväll med regnet strilandes utanför fönstret.


Har packat väskan, ska iväg på lite semester:) Det är jag värd!

  ska ta mig en middag här:)



Ska ta tag i det sista här hemma sen blir det bingen!

kram på er!!

Av Linda - 3 juni 2011 21:54

alltså jag har snöat in på tvplay! vilket bra påfund  

Första säsongen går nu på tv6 play och jisses vad dom är spännande! att jag hade missat det! well nu är det jag som ska komma ihåg och titta!


har ni märkt att myggjävlarna har kommit med?? det är vädrets fel!!!


ha en bra helg!

kram

Av Linda - 1 juni 2011 21:20

onsdag betyder pw med emelie! i dag var vi i stan för noah är hemma, men han sitter snällt i vagnen och i dag var det min tur att köra:) längesen sist! vi har som vanligt ett otroligt snabbt tempo och det känns i rumpan nu;) då gjorde det susen!!

  vi gosar lite innan vi gick ut!

    sockerkillen!!!!


i söndags så övningskörde jag och kevin en runda och hamnade i mörrum, och där var ju denna sockerkillen!

  ture han är duktig på att äta gröt han...hahahhaha lilla killen!


nu lite måste göra saker innan sängdax...


kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards