Bloomiz

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Linda - 6 mars 2011 19:08

  

I går avverkade jag 1 MIL på löpbandet!!! Ville bara förtydliga det först! jag är stolt över mig själv , för de två sista km gick av ren vilja....Ja då gäller det ju att hålla detta uppe, så på tisdag försöker jag igen...

 

VART HAR VECKAN TAGIT VÄGEN???

 

Hos mig har det varit mycket möten och mycket träning, hoppas det blir liite lugnare denna vecka.

 

Surfade runt och checkade lite nya löparskor, och den fanns ju mer än ett par som jag skulle vilja ha, likaså sneakers har jag snöat in på...

Bara kolla.....VILL HA ALLA!

                             

Ja överlag är det FÄRG som gäller.....får nog suga på detta...

Ska in i morgon och kolla om Intersport har något kul kvar på löpfronten...oavsett rea eller inte är det ett nödvändigt ont med nya...

 

Kollade lite träningskläder med...

                   

 

Jag brukar verkligen INTE be till han däruppe, men nu får du gärna ge mig tur på lottot med en STOR vinst....

 

  

 

xoxo Blooman

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards