Bloomiz

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Linda - 23 mars 2011 20:41

och nu har näsan börjat rinna, eller rättare sagt den har öppnat sig...och nu är jag helt röd runt näsan....och ärligt talat så är jag inte direkt jätte piggare men det går. Ringde sjukvården i dag men de hade inga telefontider kvar....får ringa i morgon! Är nu inne på 3e veckan och tror ni det bara är virus eller är det något annat??

Börjar bli lite kämpigt nu tycker jag...


Men till något trevligare

I dag har jag varit ledig!!! SOVMORGON!!! Läst ut en bok..

 

och så kan det ju inte sluta...tur det kommer en del till i augusti:) En mycket bra vampyrserie, jag rekomenderar den...


Som ni vet har ju mitt liv varit mycket om den härana garderoben som jag har inhandlat...nu är den klar och fylld

     Tack mina vänner för hjälpen!!!

  här sätter jag i trådbackar...

  hm...så här såg det ut i mitt sovrum....Kan ju tala om att det inte ser mycket bättre ut nu, men nu är det klart i alla fall.....men alla grejer man rensar ut då, vart ska jag göra hän dom?Jag hatar att ta rätt på en utrensning.....men jag älskar att rensa:)


Sen har jag ju lagat mat i det oändliga iom den här dieten;)

Bakade ett sjukt gott bröd häromkvällen...

  MUMS!!

  en kvällsmacka är ju aldrig fel....:)

sen har jag lagat god mat...jisses allt jag tänker på är mat...otroligt!

'   fetaostbiffar med stuvad blomkål och råkost med majonäsdressing:) MYCKET GOTT!


  Mandelmjöl, däremot är jag ute efter, någon som vet var man kan få tag i det???


Nu ska jag plocka lite innan det blir sängen. skulle ha gjort så mycket i dag men typ inget har hänt...Jaja finns väl fler dagar,,,


KRAM på er !!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards