Bloomiz

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Linda - 13 mars 2011 14:24

I lördags morse kom de, hungriga och lite stadssugna till och med...

efter frukost så blev det en mini runda till stan, mamma skulle ha ny jacka, vi hittade en fantastisk snygg på Kappahl i rosa...tyvärr för liten, iväg till Lindex, ingen rolig där heller meeen jag fick henne att köpa ett par baggyjeans och en härlig randig tröja till:) Papsen lurade jag in på dressman....han kom ut med 3 skjortor, en tröja och ett par chinos....:)Själv kom jag hem med en paket med alvedon, halstabletter och tre korgar till min hylla i hallen....Vi fick även lite blommor....

  

Kevin fick fina födelsedags rosor

  

Jag fick tulpaner och ranukel

   

en ensamen en i varsin vas tycker jag är så mysigt!


Ute hittade jag VÅR tecken....Kan det vara så att den faktiskt är i antågande?

   

snödroppar

   

vintergäck(heter dom så)

   

min flamingo har blivit blek i vinter, kan man spraya en sån tros?

   

hemmabakta semlor  

         

smörgåstårta beställd av Kevin på lördagskvällen...

     

GODIS!

Kan tala om att jag var proppmätt när jag gick och lade mig! har till och med tittat på Melodifestivalen.....Och nej det var inget bra och NEJ rätt låt vann INTE!! Danny skulle ju ha vunnit!!!  

    

Massor av kramar och hjärtan till Syster Yster , Jeppe, Agnes, Mamsen och Papsen!! NI är fantastiska! Inser att jag bor lite för långt borta i bland....Men jag är inte längre bort än ett telefonsamtal!  


NU ska jag kollapsa på soffan och sova en stund!

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards