Bloomiz

Alla inlägg under oktober 2008

Av Linda - 5 oktober 2008 15:19

Jobbe helgen avklarad bara två veckor kvar till nästa gång!!!  Har sovit skit dåligt i natt, vridit och vänt på mig, vaknat av blåst och regn och fryser gör jag med....Så jag tror jag ska ta 5 minuter på den lilla visaren och vila lite....

Av Linda - 4 oktober 2008 20:47

Idag körde jag förbi Karlsson-Håkansson efter jobbet , var ju lite nyfiken hur det ser ut nu när dom river.....Förväntade mig lite bygg bråte i huset å damm osv som det alltid blir men döm av min förvåning att det var kliniskt rengjort i huset....inte ett dammkorn el sågspån!!!! jag är såååå imponerad av det , för hos mig blir det jätte stökigt när jag renoverar.....Men det kommer att bli såååå stort och säkert skithäftigt!!! Jag väntar med spänning på fortsättningen!!!!


En annan sak aom jag oxå är super impad av är det nya programet på tv4, Stjärnor på is, jisses om jag hade kunnat göra hälften....De är ju skit duktiga!!!! Måste bara säga att carina berg är så jäkla snygg bara!!!!! Är lite sugen på hennes frissa.....

Av Linda - 3 oktober 2008 18:04

å dagarna bara flyger i väg....Pojkarna har åkt till Magnus så nu sitter jag här i min ensamhet igen, fast det ska faktiskt bli skönt att bara få vara jag i kväll utan massa annat på g. Ska slappa i soffan med cola och choklad, tycker jag är värd det efter 4 träningspass denna veckan, plus att jag kommer att träna i helgen. Fast först ska jag jobba.


Grattis mamma på födelsedagen!!!! tråkigt att jag bor för långt bort annars hade jag åkt hem, men jag ska ju snart upp och ha "semester"...

Av Linda - 2 oktober 2008 20:26

haft en bra dag på jobbet med jätte mycket skratt och skoj, min chef trodde vi var på cirkus, med allt stim och stoj. Jag tycker i alla fall det är viktigt att få skratta på jobbet och jag behöver det jätte mycket!!

Direkt efter jobbet var det dax för 2a spinnings passet, jag var väldigt tveksam om jag skulle förtsätta, men det var faktiskt jätte roligt men asjobbigt. Ju mer man lär sig tekniken desto lättare är det, så jag ska defenitivt fortsätta!!! de ni!!

Av Linda - 1 oktober 2008 20:24

En fantastisk dag som jag har tillbringat i mitt hem,  en riktig fixar dag. Har rensat avloppet i duschen, mindre trevligt men nödvändigt ont!! Städat toan, dammsugit huset, putsat alla fönster, varit på bibblan, lagt på posten, handlat, lagat mat till ungarna till i morgon och varit duktig i 48 minuter på min älskling....Känner mig riktigt duktig!! Nu blir det lite mys framför tvn, fullspeckad dag i morgon på jobbet så jag behöver komma i säng tidigt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards