Bloomiz

Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Underbart är kort....

Av Linda - 9 november 2008 13:02

vad f**n nu är det redan söndag och jag har inte hunnit riktigt vad jag hade tänkt mig men vad gör väl det??? Finns ju andra dagar att fortsätta med det på eller nätter....


igår var en riktigt pisse dag, skittråkigt väder och en gigantisk huvudvärk.....Men jag fick tummen ur att städa på altanen, skönt att det är gjort...På kvällen var jag på 40-års kalas, mycket trevligt med tanke på att jag "kände" 3 pers och var spik nykter.....Fick ju många skratt om inte annat...


Nu ska jag städa inför mitt ljusparty i kväll...Egentligen vill jag bara ligga i ett par mysbyxor i soffan och ta det lugnt....men men ......

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

9 november 2008 20:45

Vad mysigt med ljusparty - hade gärna varit med! Kram

http://majni.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards