Bloomiz

Direktlänk till inlägg 9 november 2008

färdig.....

Av Linda - 9 november 2008 22:23

Ljuspartyt är över, gick bra....handlade typ över mina tillgångar......men vad faan jag lever ju bara en gång....


Blev en kanon middag, stekt lax med limekrydda, grillade rotfrukter och citron och dill sås.....underbart gott!!!! Blev ju lite knorrande om rotsakerna, men efter mycket om och men så gick det med....


Elsie stannade kvar när alla åkte hem så jag fick mig några timmar själv med henne, alltid lika uppskattat!!! Min underbara vän, tycker om dig såååå mycket!!!!


Nu ska jag kolla pannan och sen i duschen....ny jobbevecka igen i morgon och till på råga är det jävuls veckan......Inte roligt men bara att bita i hop!!!

So long!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards