Bloomiz

Direktlänk till inlägg 22 november 2008

en riktigt kall morgon

Av Linda - 22 november 2008 11:00

Vaknade av att det bara var 17 grader i huset, pannan hade slagit av under natten.....najs....inte...men nu är den på g igen så nu hoppas jag att det ska vara min stadiga 22 grader igen, jag hatar att frysa.....vilket jag oftast gör 23timmar per dygn.....


Vi hade trevligt igår på brunnen, konseren eller showen var väl ok men inte mer, maten var oxå ok men inte mer....känns ju lite tråkigt när man har slängt ut 420 spänn, som jag hade kunnat gjort något roligare för helt klart!!! Men det vet man ju aldrig i förväg...saknade omeletten på julbordet, och det var typ väldigt lite som var vegetariskt om man då inte äter sill och gravad lax....Annat ska det bli på mitt egna julbord.....


Strax kommer grabbarna och jag har saknat dom jätte mycket denna veckan....det blir tyst som i graven när de inte är här....


Ska se om jag orkar rycka upp mig att byta däcken på bilen, kommer väl att frysa ihjäl på kuppen....


Ha en bra lördag mina vänner....


 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

22 november 2008 23:44

Hej! Tråkigt att konserten inte var kanon men ditt blivande julbord låter däremot kanon - mycket vegetarsikt gott misstänker jag...mums

http://majni.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards