Bloomiz

Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Strålande sol, bitande kallt och julmarknad, kan det bli bättre??

Av Linda - 23 november 2008 12:03

Vaknade sent och hoppades utvilad, men med den här förkylningen så sover man ju inte så värst vidare bra på nätterna men vad faan det var ju sol som sken på mina fönster....Underbart!! Adam kom och kröp ner till mig under täcket och vi låg och pratade lite, mysigt för det händer typ aldrig längre....Han börjar oxå bli stor.....


Gårdagen var bra, frös som en hund bara när vi delade ut reklamen men fick upp värmen när jag bytte däck på bilen i stället....Så nu är loppan utrustad med vinterdäck , känns ju lite tryggare....

lagade lite käk till ungarna, vi satt vid köksbordet och pratade och hade det skönt....Adam och jag stack ner till konsum för lördagsgodis, vidare till gamla statoil för en film till han på kvällen....själv var jag nämligen ute och käkade på köpmanna....sen bio i Bromölla.....NAJS!!!!

Alltid trevligt med mat och bio och trevligt sällskap;)


Snart kommer Emilie, vi ska gå en runda på julmarknaden, får väl se om det finns något spännande.....Adam ska vara där uppe kl 4 för han ska vara tomte i luciatåget....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards