Bloomiz

Direktlänk till inlägg 30 november 2008

en härlig helg......

Av Linda - 30 november 2008 16:51

En fredagskväll med gott sällskap och tacos inledde helgen, Malte har varit hos oss från fredag till lördag morgon så jag fick "manligt" sällskap i sängen!! Han är ju för härlig den hunden alltså...


lördagmorgon kom mina föräldrar och vi åt en god frukost, mamma och jag for in till staden för en snabb runda, hittade klappar till både Kevin och adam. Själv hittade jag ett par "leggings" i svart stretchjeans tyg i stuprörsmodell som jag inhandlade men är väldigt tveksam på för tillfället, Emilie lovade hon skulle vara smakråd till mig i morgon....

Em körde vi till Mörrum då adam skulle stå och sälja korv med Scouterna på julmarknaden, gick en snabb runda sen hem och började på med maten....

Mamma kokte risgrynsgröt som blev till risalamalta med saftsås på kvällen, mumsfilibabba....

Blev även risgrynsgröt till frukost idag....


I morgon är jag ledig, ska bli så skönt....kommer att köra till Kristianstad för att inhandla de sista klapparna, jag har aldrig varit ute så här sent förr...lite stressande faktiskt!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards