Bloomiz

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Linda - 3 december 2008 20:41

Det knackade på dörren och utanför står Roger och Tuva i snön, Tuva hade med sig pepparkakor som hon hade bakat på dagis, ni vet dagis pepparkakor som är tjocka och inte riktigt rätt i form alltså helt underbara....Passade på att dricka lite glögg till....Tack för besöket, jag blev jätteglad!!

Av Linda - 3 december 2008 15:23

har jag fixat i dag på morgonen, redan kl 8 var jag i gång, jag vet något är fel...Men det blev saffransskorpor, mumsigt syndigt gott...


Var uppe på bibblan och lånade nya böcker nu ska det läsas, har saknat det lite, jag är ju en periodare och just nu känns det helt rätt med lite härlig musik och tända ljus och ryggläge i soffan med en bok....


Körde sen in till Nina, (hade med mig en burk med saffransskorpor till henne med) hon hade bakat en god kladdkaka som vi krängde i oss, blev sittandes hos henne till två, vi hade mycket som skulle avhandlas.....Underbart härligt att träffa henne!!!


Kanske skulle baka den där pepparkaksdegen jag har i kylen??? Fast det är ju inte helt fel att bara äta den...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards