Bloomiz

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Linda - 15 december 2008 20:41

Landade i Mörrum på jobbet kl 07.20 och åkte inte från Mörrum city förrän 20.20.....Att lilla Mörrum kan ha en sådan dragningskraft.....Efter jobbet körde jag direkt till Emilie, dags för slingning på hennes hår igen, fast denna gången gjorde vi något annorlunda mot vad vi brukar....när vi väl hade fått i de ljusa slingorna och tvättat å så, så skulle hon ha mörka slingor i, ni som känner mig så är jag ju inte direkt tålmodig på pillejobb, men jag bet i hop och det blev skitbra!!! både jag och Emilie är nöjda.....

Emilie bjöd på en mycket god köpepaj som micrades eftersom de inte har något kök, men jag blev lika glad för det, bara sällskap till middagen är ju en lyx för mig!!! Tusen tack för en jätte härlig em och kväll!! tack för du är min vän Emilie!!!


När jag kom hem så hade pannan slagit av, jag mitt nöt glömmer ju hela tiden att fylla på pellets.......Men jag passade på att sota ur den så nu är allt på g igen....Nu ska jag bara vänta på varmvattnet så jag kan duscha....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards