Bloomiz

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Linda - 13 december 2008 15:44

Det är redan lucia och jag har tappat sugen på jul fullständigt, vad är det som har hänt mig?? Har några klappar kvar och det brukar inte heller vara så....Skit samma det blir väl jul ändå...


I går var jag och grabbarna, Roger och Tuva och Magnus och Nicole och bowlade, mycket trevligt, varför gör man det så sällan??? Små tjejerna var jätte duktiga!!! Kan ju tala om att jag och Kevin vann.....


Kevin och jag har varit ute med reklamen och det var ju friskt och gott!!! Svin kallt..... Har lagat lite mat till oss och nu är det hemmet som ska få en ansiktslyftning med dammsugning och torkade golv.....Det ser ut som en bomb har gått runt här, alltid likadant när ungarna har varit här, kan inte förstå det.....Men det har varit en extrem vecka med mycket möten både på jobb och kvällar....Hoppas det lägger sig lite i alla fallnu...


Oj, jag höll ju på att glömma att berätta att jag har klippt av mig håret!!!! Inget långt hår så långt ögat når, och jag är jätte nöjd hade till och med kunnat ta det lite kortare ändå, men det får jag göra nästa gång.....Mitt mål är Carina Berg frisyren.....som hon ser ut nu alltså....Hon är ju bara för snygg alltså....


Kvällen ska jag tillbringa på soffan med Roger och Tuva....

Ha en bra lördagkväll.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards