Bloomiz

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Linda - 21 december 2008 23:07

Vaknar av att solen värmer och att skatorna är och hackar i min soppåse som jag var för lat att slänga i går kväll....Känns som jag har varit ute och supit i flera dagar, vilket jag ej har men är väl rätt så slut....Åt lite feukost på stående fot, hämtade Adam på scouterna, körde in till stan för att möta upp Magnus och Helena, köpte de sista klapparna. Hem käkade och sen full fart mot julgodiset....

Kommer lite bilder oxå på de, Kevin hämtade upp monstret till micro som endast är i köket en gång om året och det är vid julgodistillverkningen, sen åker han snabbt ner i källaren igen där han hör hemma till Adams förtret...


När jag kom hem från stan så står det en fin fluffig gran på min altan som Roger har levererat till mig, lite för hög men annars helt underbar, fram med sågen å sen in med den och i med belysning och kulor tjoff så kom julstämningen....det är så underbart att få tända granen och det gnistrar för fullt.......tusen tack för granen Roger!!<3


Sen blev det en äggmacka och en runda med buzz, vad man är dålig på vissa saker alltså...fast ju mer man spelar ju mer lär man ju sig....

sov gott!!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards