Bloomiz

Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Linda - 4 juli 2008 19:21

Andra begravningen är över, nu ligger lilla mormor oxå under jord. Jätte vackert men jätte jobbigt!! Min underbara morfar var så tapper även när han sa farväl till mormor, han kommer att bli ensam...... Var trevligt att träffa släktingarna men helst ska det ju vara på andra vilkor än en begravning...

Sov så gott mormor Elsa!!


På kvällen var vi sååå rasrlösa, ville göra något fast ändå inte....Vi gjorde det jag älskade som barn...vi åkte en runda och kollade på trakten....Var och tittade på farmors grav och stenen hade kommit tillbaka med hennes namn på. Blev bra! Sen åkte vi en runda i Malmbäck....det var ju inte i går, alla hus har typ fått nya ägare, känner ju ingen knappt där längre....Men det var trevligt och alldeles lagom!

Idag har jag varit nere hos syrran hela dagen, mina systerbarn är ju helt fantastiska!! Var och hälsade på en kompis till syrran och mig, som nyligen fick sitt tredje(!) barn, en tjeja, som var störtskön. jag passade på att mysa lite och hann bli nerspydd två gånger(hahaah, jag som bara hatar sånt!!) De ska komma och hälsa på mig nu i sommar syrran och Annica alltså med sina flickor, jag längtar redan!!

Jag längtar att få komma tillbaka till livet till fullo utan massa saker som bara går åt pipsvängen....



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards