Bloomiz

Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Linda - 28 juli 2008 18:38

Jaha måndag igen....Massor att göra men ingen lust till något....Håller på med en grej till pappa som han ska få på sin födelsedag så jag måste ju börja snart....veckorna försvinner ju så fort och vi ska ju iväg på lite semester med....Ja jag får väl göra som vanligt ....sitta uppe på nätterna!!!!!

Helgen har varit för jävla VARM, man har ju inte kunnat göra någonting, suttit som en pacha i skuggan och bara det var ju för varmt...Det är jättehärligt med värme men detta är för bra om man ska jobba el göra något annat än ligga vid stranden.....

Vi var borta i Ronneby i söndags på loppis i brunnsparken, jisses vad folk där var och hur många bord som helst...Tycket dock att de flesta hade lika dana saker på sina bord.....Köpte tre kalle anka pocket till Adam det var hela affären, lite tråkigt faktiskt....På hemvägen svängde vi in till Gungvala skola, jag hittade äntligen 6 dessert skålar som jag letat efter och mamma hittade en sypuff som hon letade efter. Så jag är rätt nöjd ändå.


Skulle jobba kort dag i morgon men min chef ringde och frågade om jag kunde jobba på Östralycke 7-16 i stället , de hade kris och det kunde jag ju så nu vet jag vad jag ska göra hela dagen i morgon i alla fall, men på onsdag är jag LEDIG!!!! Jag strävar på stranden då.....så nu får det soliga vädret hålla i sig till på onsdag....Ska sola järnet med en bra bok och bra musik i öronen....bara njuta av livet.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards