Bloomiz

Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Linda - 21 juli 2008 17:07

Vänskap är kärlek utan vingar

Av Linda - 21 juli 2008 16:35

Skönt att veta att man är ledig och kunna sova tills jag vaknar.....Är ju inte direkt bortskämd med det, eftersom jag jobbar jämt. Steg upp vid 10 och sen på med träningskläder och hoppa på den älskade orbitreken....30 svettiga minuter och så var det avklarat.


Kl 1 kom M-lo och Emelie, vi drog till metropolen Tingsryd....Det var dax för loppis runda!! Vi körde den gamla vägen över Ryd dit och mitt i böle skogen hittade vi en loppis, mycket grejer hade dom men inget i min smak....Jag kanske ångrar mig på 9 dessert skålar men jag blev helt plötsligt lite snål.....

Sen till Mårslycke ladugård, har alltid tänkt att stanna till när jag kör förbi och det många år....Men ack vilken besvikelse, massor av skit och blixterdyr....Hammarplast tältet nästa....Det blev en fotbads bunke...15 kr...

När man är i Tingsryd så är det ju nästan ett måste att hoppa in på Börjes, det blev en räksmörgås(fantastisk god med massor av räkor) och en cola för endast 32 kr....Billigt är ju gott!! Jättehärligt att träffas och bara vara , mer sånt ja tack.....

Har ni några andra tips på loppisar i närheten????



Vill bara berätta att min överraskning för Adam igår kväll var riktigt lyckad!! Filmen var jättebra!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards