Bloomiz

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Linda - 18 juli 2008 20:39

Jag är inget fan av festivalen alltså, alldeles för mycket folk!! Visserligen trevligt med andra saker som händer men det behöver väl inte vara kö till allt och man kan ju för faan inte ens köra in till stan, allt är ju AVSTÄNGT!!!


Jag var inne i onsdags på dagen, handlade lite och körde på lite fel gator som var avstängda.....Endast för Emilies spegel....Allt för dig min vän!!  Körde hem henne och lånade sjöjungfrun av henne som hon fick tillbaka samma dag endast 3 timmar senare....Den var så jäkla bra!!LÄS DEN!! Jag längtar till fortsättningen....Det kan ju inte sluta så...

På kvälle var vi på Uggla The king!!, han är ju bara sååååå fantastiskt bra alltså....Många gamla godingar som man lyssnade på när man var tonåring.....

Mycket trevligt!! Tack för sällskapet Emilie, Peter och Anders!!


Igår somnade jag på soffan som en klubbad säl, väcktes av kevin som skulle hämtas i stan vid halv tio....men jag sov vidare i soffan tills i morse när det var dax att gå till jobbet...Har tänkt mig att hamna i sängen i kväll....


Idag har jag chockat mig själv, har stått på min orbitrek i 50 minuter.....Gissa om svetten rann....Så jäkla gott!!


Skippar att åka in i dag , men i morgon ska jag gå en runda med M-Lo, bara ta det lugnt, jag jobbar i helgen sen är det bara 2 veckor tills jag ska vara ledig...Vad ska jag göra när jag har semester i 2 veckor????? Är hel stressad för att jag ska bli uttråkad....


Jag har äntligen träffat lilla Maja, vilken lite docka!! Man blir ju sjuk....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards