Bloomiz

Alla inlägg under april 2009

Av Linda - 10 april 2009 16:43

Jaha , nu när alla är lediga så jobbar jag....kul ju när det verkar bli kanonväder....Brukar ALDRIG vara avensjuk på folk som är lediga, men det är jag just nu....Vill ju oxå bara få mysa och äta gott och sova länge vara ute i solen och njuta....Men läget är så att jag kommer finnas på Norrevång lördag och söndag om någon saknar mig:)  Bjuder på en bild på Agnes som syrran skickade mig på mobilen.....Lilla påskkärringen<3

Av Linda - 8 april 2009 20:26

Var inne i stan och fikade med M-lo, Emelie och Nader idag, jättetrevligt att få sitta där och prata lite skit och få träffas.... M-Lo hade då varit och köpt en ny börs, precis en som jag redan har(fast min är trasig innuti) och så sa hon att den fanns vid väskaffären vid flaggen....Efter fikat traskar jag dit, fanns maaaassor av färger....som vanligt blir jag ju såååå velig....Plus att det fanns en sort till som är lite mindre, hur ska jag nu göra då???? Jag köpte båda två för jag kunde inte välja....Visst är de fiiiina, den ena är i guld....sååå bara Linda alltså likaså den blommiga.....håll till godo!!!!

Av Linda - 7 april 2009 17:17

I dag när jag kom till jobbet så jag på tavlan att jag skulle vara ute i matsalen och städa bord och stolar, shit tänkte jag fy faaan vad tråkigt, men måste säga att det var den härligaste dagen på jobbet på länge...På med radion och sen en svintotuss å på att....Jag kan ju tala om att jag har pillat bort åtskilliga tuggumi under borden och stolarna...har ungar ingen hyfs längre???  Men nu är alla borta och matsalen lyser fint med ny städade bord och stolar....


Nu ska jag passa på att ta mig en runda på byn....hahahaha

Av Linda - 6 april 2009 10:25

Är det inte underbart att sova på morgonen? Det hade jag kunnat göra alltid!! Man blir ju glad bara att få veta det dagen innan:) Ska ta mig ut och fylla på den nyrensade rabatten med täckbark som jag införskaffade igår....


Sen ska jag köra till stan en runda, inte riktigt vad jag hade velat göra men ibland så måste man ju...


Var sååå rastlös igår så jag körde till Mörrum till lisa och Magnus och skulle bara dricka lite kaffe och tjöta lite, slutade med att vi tittade på film...PATRIK 1,5

Den var fantastiskt bra och riktigt tankvärd, sitter fortfarande kvar i tankarna....Jag rekomenderar den varmt!!!


Njut av solen mina vänner!!! Kram

Av Linda - 5 april 2009 18:12

Min underbara vän M-Lo är hemma på påsklov, underbart att fått umgås med dig i dag!!!! Vi har ätit god spenat och feta ost paj med sallad, örtbröd och dressing och en hallon cheesecake på vaniljkessella och det var såååå gott!!!! Tog en runda till gungvala skola för att se om vi hittade något gammalt "skräp" att bära hem, det gjorde vi inte....


Var i stan på fm, jem och fix å kollade på lite virke till mitt kommande staket(som än så länge bara finns i mitt huvud och tankar), Netto och Lidl och Coop....hm kom ju hem många hundralappar fattigare....


Nu kom solen så jag tror jag ska gå en runda och bara njuta av solen och BLÅSTEN....Kram på er...

Av Linda - 4 april 2009 23:33

Jag har varit på bio och tittat på FAST AND FURIOUS och vi fick såna bondtölpar brevid oss att jag har skrattat så tårarna har runnit och jag har ont i käkarna.....Alltså jag kunde inte ens titta på Pitzon för då hade jag exploderat.....


Filmen var riktigt bra om man tycker om bilar och action, tyvärr tror jag missade en hel del pga av visst sällskap brevid mig....Jisses vilka muppar det finns....jag kan ju säga att det var en riktigt ung publik nästan så jag kände mig som en mormor....

Jag tycker att ni ska gå och se filmen om ni tycker om action från början till slut och vem tycker inte om snygga killar som det fanns många av...och lite bönande från bilar....allt fanns.....Super duper:)

Av Linda - 4 april 2009 18:20

Jag tog mig i kragen och fixade till rabatten vid gavlen fy vad tråkigt, nu ska jag införskaffa mig massor av täckbark och slänga på så slipper jag se ogräset som kommer;) Resultatet ser du på bilden härinunder....


Fick lite fika gäster, Magnus Helena och Hanna och så klar Flynn kom och hjälpte Kevin att dela ut reklamen så jag och Adam fixade lite fika till oss....Kolla bilden vad underbart vi hade det i solen:)


har även hunnit och tvätta lilla loppan så nu skiner hon som en sol, fast hon skulle behöva vaxas....hm tror jag ska leja bort det till en killkompis....


Tog mig en promenad, tänkte bara gå en liten runda men det var såååå skönt ute så det blev en lååååång runda....


Nu ska jag stoppa i mig något att äta och duscha och sen ska jag på bio...Nice!!!!

Av Linda - 4 april 2009 11:26

Visst det är underbart att det är varmt och solen skiner, men nu kommer min ångest att man

 "måste" vara ute ,

man "måste" ha det fint i trädgården,

man "måste" grilla,

 man "måste" så mycket och

JAG HATAR DET!!!! Jag mår skit av det.....


Allt jag vill är att sitta i en solstol med en bra bok och bra musik i öronen å bara njuta utan alla måsten....Är det samhället som bygger upp detta  måste eller är det jag själv eller en kombo??


Men jag kommer väl att falla för trycket och göra ett ryck i min trädgård...frågan är bara var ska jag börja???Här kommer ett par bilder på mina"rabatter" så kan ni själva se vad jag har att göra med....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards