Bloomiz

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Linda - 7 oktober 2009 06:32

Ja ni ser rätt, jag är redan uppe och det var ju egentligen inta alls meningen....somnade i soffan i natt och vaknade lite mitt i natten och kom på att det är soptömning i dag och Linda glömt att sätta ut soptunnan.... Jag kan ärligt tala om att jag HATAR att gå upp på morgonen....Det är ju inte ens mänskligt!!!

 

Men nu är jag uppe och redo för dagen, tur det är onsdag och bara 2 dagar till att ta sig upp...Undra vad som händer idag på jobbet....

 

I em ska jag och Adam köra in till "dagab" heter väl något annat idag, men vi ska inhandla godis till discot....och jag ska byta min tröja som jag efter många om  hittade kvittot till:) Sen ska jag försöka mig på attt sy i Adams dragkedja i hans jacka....gäller nog att ha tålamod då.. Sen sk jag    åka förbi min vän Ija och gratta henne , för jag kan inte i morgon kväll då ska jag ut och käka med jobbet. Nice!

                                                  
                                                  
  o

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards