Bloomiz

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Linda - 14 oktober 2009 22:09

Vilken dag!!! Uppe med tuppen redan vid sex....Lagade frukost till alla barn, mysigt att sitta vid bordet och prata även om klockan bara var sju....Har varit hos Maria och hjälpt henne när hon var på kurs. Körde barnen till skolan, var inne en snabbis i Adams klass för att kolla av lite inför fredagens disco, hem och in i duschen, sen till stan med frallor till Emelie och Noah och Malin och Ebbe. Fatta vad mysigt att få gosa och lukta på dessa små bedårande underverk!!! Fast jag fick min beskärda del av lite barn spyor med, men vadå? Jag har ju tvättmaskin :)

Helt underbart fantastiskt med lååång frukost och kladdkaka på det, tusen tack mina goa vänner Emelie och Malin för att ni finns!!!

 

Var på banken och fixade lite växelpengar till discot, var förbi Jysk och köpte en finfin vaxduk till jobbet, var på citygross och handlade lite...Hem och hann tillochmed en runda på gymet:) Härligt härligt!!! Nu ska jag ta tag i detta igen, kan inte vara en soffpotatis längre!

 

Middagen bestod av bakad potatis, skinka (till barnen), keso och kräftstjärtar....gottigottgott!!

Var med Maria i stan för att lämna och hämta bil, fick en jätte fin blomma i ett hjärta med ett ljus i, tusen tack min vän!!! Är glad att du finns i mitt liv!!!!

 

Har hunnit med att diska, dammsuga, tvätta och skurat toan....Jag kan säga att jag är riiiiiktigt nöjd med min dag!

 

I dag har jag köpt min första julmagasin:) Åh så många fiiina saker det var i den, jag längtar till jul pysslet nu, vill till Ikea för att få lite insperation, får försöka klämma in det med, hm men när???

 

      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards