Bloomiz

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Linda - 21 oktober 2009 22:12

   I dag är det redan onsdag....Så mycket att göra och sååå lite tid...Varit i stan efter jobbet med Victor . han skulle hämta sin dator, köpte med mig mcdonalds mat hem till pojkarnas glädje:) Hemma en snabbis sen in till st5an igen, denna gången till Malin, som stog för fikat denna gång:) På med kläder på ungar mammor och hund sen blev det en lång promenad, underbart...jag fick köra Ebbe så kunde Malin ha Solo på egen hand, jag kan ju tala om att det var ju inte igår jag körde barnvagn, och inte en sån modell heller....Men gud sååååå mysigt!!!! Emelie hon har en förkärlek för uppförsbackar kan jag tala om, vilket dåligt jäkla flås jag har alltså...nästan så jag skäms....alltså dax att göra något åt det... Jag vill bara säga tusen tack till tjejerna och små killarna för en kanon kväll!!! Ni är underbara!!!

 Nu blir det duschen och sen bingen....I dag bjuder jag på en bild på lille Quick...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards