Bloomiz

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Linda - 28 oktober 2009 18:59

Vilken dag:) På förmiddagen var jag på ergonomi kurs med jobbet, mycket trevligt, fast jag måste ju säga att jag inte är van att sitta på röven halva dagen....Fick lite ny inspiration i alla fall, det är ju alltid bra!!

 

På eftermiddagen var jag i Tostarp på en äng och drog ris och sly tillsammans med Adams klass, vi grillade och jobbade som attan, känner nu att jag är helt slut i både knoppen och kroppen, såååå underbart skönt!!  Härligt med utomhus aktiviteter. Barnen har varit skit duktiga med att dra och elda.....De tyckte tillochmed det var roligt!!

 

Har varit och hämtat min bil i kväll på verkstaden, lämnade in den för att kolla över bromsarna och att de skrapade som attan, nu tycker jag inte riktigt att skrapandet har avtagit men man måste kanske köra in den lite, får se om det är bättre efter Jönköpingsresan annars får han bakläxa.....Blir ju liksom bara så mycket krabb med lånebil hit och dit...Men "surkärring" som jag är så ska det vara riktigt när jag har betalat dyra pengar för det!!!!

 

I kväll nu så kommer en kompis till Adam hit med datorn så de ska lana, får väl se hur mycket sömn jag kommer att få;) om jag känner mig själv så kommer jag somna som en stock efter all frisk luft idag!!

 

Nu ska jag köra upp låne bilen som jag har lånat av Magnus och sen ska jag gå en runda innan duschen, sen blir det läggdax...

 

 

Bamsekramar till er alla!!!     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards