Bloomiz

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Linda - 9 mars 2009 20:44

Fick ett samtal av min chef i går kväll, jag behövdes på ett annat ställe mån och tis, det är bara det att jag aldrig har varit där innan....Fick ju köra till Mörrum för att hämta mina kläder, sen till Asarum, hitta en dörr som var öppen så jag kunde komma in...Det är så kul att komma på andra ställen för man uppskattar sin egen arbetsplats mer, men jag har sprungit hit och dit och letat efter grejer, innan jag fattade hur  kokeriet skulle funka, ugnen, alla vagnar...är helt slut i huvudet...Somnade på soffan när jag kom hem!!!:(

Vaknade när Magnus kom med mopeden, så nu står Kevins pärla i garaget, den är jättefiiiin!! Men jag har ju typ sån ångest att min lille spetiga son ska klara av 115 kg moped....Kommer att bli gråhårig på detta....


Hann precis iväg till gympan, först tänkte jag skita i det när jag såg att klockan var tio i sju, men så tänkte jag om och bytte kläder snabbt som attan...Tur är väl det, för efteråt så känns det ju alltid såååå skönt...hoppas på lite träningsvärk med:) Nu ska jag stoppa något i magen för den kurrar...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards