Bloomiz

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Linda - 19 mars 2009 12:44

Vaknade av att mobilen ringer HALV SJU!! Min chef som undrade om jag kunde vara på ett annat ställe, blivit sjukt där, alltså jag är ju död på morgonen så det tog nog en 20 minuter innan jag fattade att hon hade ringt och vad vi hade sagt....Är riktigt trött, säkert efter all luft jag fick igår.....Och jag har VÄRLDENS träningsvärk i armarna, tror jag dör kan knappt lyfta en diskback....och jag som har träning i kväll....kommer antingen bli bättre eller sämre....det märker jag ju;) 


Funderar på vad jag ska hitta på för middag hemma idag, någon som har något förslag? Det är ju så tråkigt att hitta på något som är gott som alla äter och framför allt som går snabbt och smidigt..


I kväll ska Adam iväg på scouterna, de ska spela laserdoom i Kallinge. Han ska hämtas 21.30 i Mörrum i kväll, lite väl sent, tur det är fredag i morgon så han kan vila i helgen.


Har ni tänkt på att man sitter gärna uppe lite längre nu när det börjar bli ljust ute, svårt att få ungarna i säng med tycker jag...fast det är ju underbart på morgonen när det är ljust och soligt!!! Me like it!!

Nu ska jag diska lite och fixa mellanmål... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards