Bloomiz

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Linda - 8 mars 2009 16:01

Hade bestämt med Kevin att köra till Kristianstad för att köpa hjälm och glasögon till honom, i värsta tråkigaste vädret man kan önska sig for vi iväg, trevligt att göra något med bara han... Efter mycket om och med kom vi äntligen rätt(jag har ju liksom inget lokalsinne överhuvud taget....), in på biltema letade rätt på hjälm och brillor, betalade och sen tyckte jag vi skulle en runda till skopunkten, för finns det något man inte kan missa så är det ju den affären...Plus att båda pojkarna behövde nya skor....

Vi hittade två par skate skor, ett till dem var och då blir det ju så att jag fick ett par på köpet....Vad velig man blir då...men jag tog ett par pumps med hel klack bar att ha till mycket nu när våren börjar komma(när den väl kommer?????)......


Lite middag behövde vi ju med, blev delikat måltid på max, står mig fortfarande i halsen av all fet mat, jag är inte van vid det....nästan illa mående...


När vi ändå körde förbi eko så svängde vi in där oxå:), fast jag behövde inget men en liten påse blev det, Kevin inhandlade sig ett nytt gamecard till wow....

ser ut som värsta rymdgubbe ju....

Av Linda - 8 mars 2009 01:25

Har nu varit på bio med Emelie och Zoran och måste ju säga tt filmen var helt fantastiskt bra, Lisbet Salander , vilken skåderspelar insats...wow....Vad arg man blir på gubbar som tror de kan göra vad dom vill bara för att dom kan....Karlar...vad ska man ha dom till???? Jag tackar och bockar för skjutsen, gott att se er mina vänner!!!


Hann in en runda til stan för att köra lite fylletaxi med.....Alltid lika spännande...

Nu kanske jag skulle kojsa men det är sååå mycket i huvudet just nu....Får väl spela lite så blir jag väl trött....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards