Bloomiz

Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Fantastisk film....

Av Linda - 8 mars 2009 01:25

Har nu varit på bio med Emelie och Zoran och måste ju säga tt filmen var helt fantastiskt bra, Lisbet Salander , vilken skåderspelar insats...wow....Vad arg man blir på gubbar som tror de kan göra vad dom vill bara för att dom kan....Karlar...vad ska man ha dom till???? Jag tackar och bockar för skjutsen, gott att se er mina vänner!!!


Hann in en runda til stan för att köra lite fylletaxi med.....Alltid lika spännande...

Nu kanske jag skulle kojsa men det är sååå mycket i huvudet just nu....Får väl spela lite så blir jag väl trött....

 
 
Ingen bild

Malin

8 mars 2009 11:16

Jag måste oxå kolla på filmen, var på väg i veckan men var för trött...den varar några timmar va?
Inte utan att bli nyfiken vilken den fjärde personen i biobesöket var??? =)
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards