Bloomiz

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Linda - 18 mars 2009 19:40

efter dagens bravader....kan ju säga att det känns i kroppen nu efter alla pellets påsar, men skönt att dom är inne. Tog mig i kragen och klippte lite buskar med, bara(suck) äppelträdet kvar, ska se om jag pallar det i morgon efter jobbet.

Slängde i lite ny färg i Kevins hår och när vi höll på att skölja ur det så kom moppe kompisarna, jag var tvungen att föna håret på han, annars kunde hjälmen bli blöt....hahaha sen for moppe ligan iväg, det ser såååå underbart härligt ut när de kör i väg på rad....


Fixade mig lite käk, Adam var hos en kompis och Kevin skulle äta på fritidsgården, så det blev lite snabbt och smidigt med potatisbullar och keso och grönsaker, nu är jag proppmätt!!!


I väntan på att Knight rider packar jag lite på Kevins reklam, snäll mamma!!! Blir tidig sänggång i dag känner jag , friskluften har gjort sitt...

Av Linda - 18 mars 2009 11:38

Solen skiner och det blåser småsten men vem bryr sig, det är ju underbart!! Har varit i Mörrum och lämpat av Kevin på mopedkursen, fick en sån flaschback när jag insåg att några andra mammor lämnade av sina barn låg jag med på bb lätt.....Helt plötsligt slog det mig att 15 år har flygit förbi....Vart tog dom vägen???


I går när jag kom hem så stod det 3 pallr pellets vid källar trappen så det är ju vad jag kommer att ägna mig åt nu några timmar....fast det är ju underbart väder vad kan jag mer begära...


Var inom Lisa och Magnus en runda på en kopp kaffe nu i morse, mycket trevligt!! Stackars Lisa som har nackspärr...


Se y later....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards