Bloomiz

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Linda - 6 mars 2010 15:31

Varit på stan en runda idag, fikade på Christines, knökafullt....idag fick jag riktigt colla ner mig själv för det var alldeles för mycket folk....Tur jag fick en runda i biltvätten då;)

            

jag tycker det är sååååå mysigt att sitta i bilen när man tvättar den...jag vet...jag är KNÄPP!!! jag bjuder på det....;)


Nu ska jag softa lite bara....

I kväll ska jag vara chaffis och bara stå brevid och se hur dumt alla berer sig när dom har sprit i kroppen;)


ta vara på er!!! Kram

   till dig mitt hjärta....  

Av Linda - 6 mars 2010 08:55

Trodde jag skulle få värsta sov morgon men här är jag uppe och vaken....solen skiner in genom min persien och rakt i mina ögon:) kan man bli annat än klarvaken?? Underbart!!!

 

Igår hade jag som sagt en kanon dag ju, var uppe vid 5 och kunde inte sova mer....trevligt ju när man har semester...men jag lå¨g här i sängen och filofoserade så jag steg inte upp förrän 6...pigg och glad, ungarna tror allvarligt att jag går på något alltså...ena dagen pigg som en nötskrika och andra dagen  som ett ösregn....

 

Vi hade en fantastikt vacker morgon promenad igår, lite bilder från den...

  

Jag och underbara Q

  

MIN FANTASTISKA VÄN MARIA!!!!

  

Fatta vad gott med solen i ansiktet, och Maria du är skitsnygg i Winnerbäck mössan!!!! Visst är hon??

  

Bökegöl....vintertid...

  

Var bara tvunget att ta på vassen, de var sååå vackra där de stod...

  

Mitt första vårtecken!!! Det börja knoppas på träden nere vid konsum....tanken var att fokus skulle ligga på knoppen men det blev tvärtom...mobilkamera...

 

Åt en gooood frukost och sen rensade vi och slängde och bar och kånkade i Marias källare...jisses vad grejer....vi lastade bilen full och körde till tippen, vilken sköööön känsla det är att slänga massa gammal skit...fast det inte ens var mitt...Var ju lite rädd att Maria skulle bli arg på mig för jag är rätt så hård när jag rensar....men vi klarade hela dagen utan några missöden;)

Jag tackar och bugar än en gång Maria för att jag fick hjälpa dig, det kliar i mina fingrara efter nästa rum....vill jag vill jag vill, NU!!!

 

Önskar alla en underbar Dag, nu ska jag snöra på mig skorna och gå en liten runda innan frukost i alla fall...

 

Kram  

Av Linda - 6 mars 2010 00:16

  

Vill bara tala om att jag har haft en kanon dag!!! Tusen tack Maria!!!    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards