Bloomiz

Alla inlägg under mars 2010

:)

Av Linda - 31 mars 2010 20:36

Eftermiddagen har gått i ett:) Kevin och jag var och tränade, lagade lite käk, in i duschen sen iväg på föräldrarmöte, som var riktigt bra, tyvärr inte så många med så det vi har bestämt får alla andra gilla så är det bara. I morgon ska jag ringa och se om jag kan boka klassresan.....


Nu är det lite plugg för både mig och Adam...


Måste bara säga att jag kom i smaljeansen idag!!! Då har ju min träning gett resultat!!! Yippie!!! Nu är det fortsatt träning som gäller, vem vet jag kanske kommer i smalsmal jeansen som hänger i garderoben med en dag;) Det är målet i alla fall...


Puss och kram!! Ha en bra resa till blåkulla ni som ska dit;)


i dont need another hero, i already got one....and its YOU!!!   

Av Linda - 31 mars 2010 07:28

det är jag det!!! varför kan man inte sova när man är ledig??? har sovit uselt i natt, har det varit fullmåne i natt med eller??? Eller så är det jag som har huvudet fullt med saker som kanske skulle rensas ut igen...tur det blir långpromenad sen då;)


I går kväll var jag hos min vän Elsie, jag sa det blir bara en snabbis, hahaha med henne blir det ALLTID en långis att man aldrig lär sig....Men det var jätte mysigt att träffas och bara få vara och prata och prata och gå en lång runda!!! Tack Elsie!!!!


Ska sätta mig med lite förberedelser inför föräldrar mötet i kväll och så ska jag komplettera mina uppgifter till skolan, jag hade missuppfattat liiite....trodde ju jag var klar med det kapitlet....hm ...bara på att igen!!!


Önskar er alla en kanondag!!!! Kramar i massor....


du är i mina tankar hela tiden....

Av Linda - 30 mars 2010 17:08

Har precis räddat undan våffelgärnet som stod i ugnen pga platsbrits i helgen, Adam sätter på ugnen och jag tänkte väl inte som vanligt....Känner att det börjar lukta konstigt....skoja att jag fick fart!!! Våffelgärnet flög ut med rasande fart...hoppas det höll bara...annars får jag väl införsakffa mig ett nytt!!


Är fortfarande trött efter helgen.....blir inte många knop gjorda idag...fast stressen över den jävla trädgården håller på att slita sönder mig!!!


Simma lugnt vänner.....

Av Linda - 29 mars 2010 17:27

kan man ju lugnt säga att familjen Bloom har....en mamma som är skittrött och går på ren vilja, en son som försov sig till 11,45....och får kvarsittning för det, en liten son som är såååå sur så det inte går att prata med han!! UNDERBART!!! Och värt varenda sekund av det!!! Hahahaha där ser man var rutinerna gör så fort det blir lite rubbat!!

Jag fick en liten påskpåse av min mamma med ju, och i där låg dessa...

  

som alldeles strax är slut!!! Sååååååå sjukt goda ju!!


för någon vecka sen var jag ju hos Magnus och Lisa, ochvi ska iväg på 80 tals fest och Lisa hittade sin 80 tals låda från förr....Såg man verkligen ut sån här???(utan mössan då förstås)

  

herregud säger jag bara.....såg ut som hon mika som mimade...hyyy hemska tanke...


jag har lite vår blommor i min trädgård, så mysigt ju!!

    

Nu ska jag bara bli färdig att köpa något nytt i blomväg till trappen som kan dö efter någon vecka...Jag har ju INGA gröna fingrar...

  

Puss och kram på er allihopa!!!


     till dig mitt hjärta...



Av Linda - 28 mars 2010 17:12

men fasikens så trevligt det har varit...fast tjöt , gnöl och skrik så har vi haft en jätte härlig helg...jag tog bort att det inte kunde se ut som det brukar göra och då funkade de!!! Alla rum har varit uppbäddade med madrasser och täcke och kuddar i parti och minut!!! Jag har haft min "lilla" son i sängen i natt....hm...hur länge sen var inte de??? Men har ser fortfarande ut som min lille skrutt när han sover...  


Jag och mamma och syrran och hennes barn var en runda i stan, skoja vad folk det var!!! Snacka om panik!!! Jag hittade två tröjor på kappahl på barnavdelningen som var lite små roliga!:) Dom fick hänga med mig hem....


jag men mor och syster...


Papsen och jag...


Lördagskvällen spenderades så här:

Ledighetskommiten i soffan:)

ja vem vill vara med?? Nu finns det även madrass....


Agnes hon fick antagligen öroninflammation i natt så hon väckte heeeela huset och säkert alla grannar med sitt skrikande, åhhhh vad jag kände hur ont hon hade!!! Så i dag har alla varit rätt så trötta och sletna...

Lilla loppan.....


   

Jesper han motionerade för fullt...  


Jesper han frågade Kevin om de inte kunde ta en runda med moppen, han har liksom inte vågat hänga med innan, men nu jäklar!!! När han kom tillbaka var han stolt som en tupp!!:)

Håller i sig rejält.....


Själv fick jag blommor av min mamma....

underbara!!!


Tusen tack till min lilla familj som kom och hälsade på!!! Jag hoppas vi ses snart igen!!!   Love Y all!!!!!


   for Y!!!                   

Av Linda - 27 mars 2010 08:57

Idag  eller just nu är min far, mor och syster med barn på väg ner till mig!!! jätte längesen vi träffades....ska bli härligt men intensivt!!! Skulle städat undan igår kväll men jag fastnade i min bok och på finalen på Lets dance så det blev ingen städning...det ska jag göra nu i 290 ......


Vill bara önska er alla en underbar härlig lördag!!!


Till dig....tack för du finns i mitt liv!!!

  

Av Linda - 25 mars 2010 21:43

Full fart på jobb, ibland känns det som man jobbar för tre alltså och i dag har varit en sån dag...men men stressa hem och fixade lite våfflor, byta om till träningskläder, skjutsa adam till scouterna och passade på att svänga upp till Parnfelts en snabbis på en kopp kaffe och lite tjöt:) in till stan på dansen, hem och åter till Mörrum för att hämta Adam, hjälpa han med engelskan, nu är det dax för dusch och sen sängen.....tackar han där uppe att det är fredag i morgon...då är det städning på programet....fy är redan less...


Sov gott!!! Kramen!!!


   pussssssss i massor

Av Linda - 24 mars 2010 16:00

det sägs ju att ett skratt förlänger livet, då har jag nog förlängt mitt liv avsevärt länge idag!! Min lilla arbetskamrat Ida som jag även jobbar helg med , har gjort min dag till ett himmelrike idag!! Jag har skrattat så tårarna har runnit och har ont i magen...Tack Ida för du finns!!!!


Igår kväll fick jag lite oväntat besök, härligt! min vän och gamla granne Ija kom en runda, såååå skönt att sitta och prata och bara vara hon och jag en stund, var ju rätt så längesen...Tack Ija att du kom! Du gjorde mig så glad!!


Idag har jag ingen go alls, men jag har några måsten som ska göras....Mina underbara pojkar får stå för middag i dag och vad jag hörde skulle de bli korv och bröd....hahahahah bra middag ju.....


Ha en bra lillelördag mina vänner!!! Kram


YOU ARE MY HERO   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards