Bloomiz

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Uppe med tuppen....på ledig dag...

Av Linda - 31 mars 2010 07:28

det är jag det!!! varför kan man inte sova när man är ledig??? har sovit uselt i natt, har det varit fullmåne i natt med eller??? Eller så är det jag som har huvudet fullt med saker som kanske skulle rensas ut igen...tur det blir långpromenad sen då;)


I går kväll var jag hos min vän Elsie, jag sa det blir bara en snabbis, hahaha med henne blir det ALLTID en långis att man aldrig lär sig....Men det var jätte mysigt att träffas och bara få vara och prata och prata och gå en lång runda!!! Tack Elsie!!!!


Ska sätta mig med lite förberedelser inför föräldrar mötet i kväll och så ska jag komplettera mina uppgifter till skolan, jag hade missuppfattat liiite....trodde ju jag var klar med det kapitlet....hm ...bara på att igen!!!


Önskar er alla en kanondag!!!! Kramar i massor....


du är i mina tankar hela tiden....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards