Bloomiz

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Linda - 8 mars 2010 21:09

Jaha ja, redan mörkt och det är kväll igen...vart tog denna dagen vägen???

 

Blev sittande i soffan i min pyjamas och K****rufs till kl 13....slängde på mig ett par jeans och en mössa och körde till Emilie och Malte!!!

  

Klädd för promenad!!!

  

Min fantastiska Emilie  

 

Blev en liten skogspromenad och sen kaffe och lite tjöt!!! Alltid lika underbart att umgås med dig vännen!!!

Tyvärr så blev ju Malte riktigt skitig i sin päls så han fick ett litet bad som han inte riktigt uppskattade...

  

ser inte riktigt ut att gilla det här med bad....

  

däremot verkar Matte tycka det är kul med en blöt hund och ett ännu blötare badrum:)

Tack för idag vännen!!! just love y!!!

 

Softade lite till i min soffa när jag kom hem, pratade med M-Lo som jag inte pratat med på MÅNADER!!! Är ju så jag skäms!!!

Kevin och jag var på gymet, benen stod på programet igen....suck...men nu är det över för denna gången...

 

nu ska jag hoppa in i en skön dusch och slänga i mig en macka och sen är det sängen trots semester, nu ska jag säga något som ni blir chockade av...

men det är faktiskt skönt att komma upp på morgonen...och det är lååååång morgonpromenad som gäller i morgon!!!

 

Sov så gott allihopa!!! Kram

 

  

Till dig......sommar och allt.....

Av Linda - 8 mars 2010 08:09

TJEJKVÄLL!!!! Underbart ju!!! Åt god mat och sen blev det ju melodifestivalen!!! YES!!! PERNILLA GICK VIDARE!!!!!!  

Anna. Marina, Maria, Jag, Lola och Lisa.....

 

Fast helt ärligt så gick ju bara de tråkiga och lustiga låtarna vidare....jajjaa tur vi kunde stänga av tvn....I stället så provades Marias ÄLSKLING!! inte dåligt att låna ut han....Jag har inte skrattat så här på länge....

 

      

Jaaaa stilarna varierade mycket och farten , jisses säger jag bara....

När älsklingen väl var klar så kom singstar fram....och det är ju bara såååå roligt!!!

  

Maria och Lola....

  

Jag och Maria.....

Densom är bäst på singstar är utan tvekan Lisa......kanske för hon sjunger i kör....

  

Marina och Anna som får torka tårarna av skratt...

Maria

  

Lisa...

 

Jag kan tala om för er att jag hade en världs kväll, har nog inte skrattat så här på lääääänge....När vi skulle köra in till stan så fick vi höra hur Anna lilla beter sig ibland , jag skrattade så jag höll på att köra av vägen....Companiet nästa....har inte varit där sen -95 på min möhippa....Kan ju tala om att jag kände mig som mammapåstan....men jag tänkte bort det och hade skit kul...Sååååååå jäkla bra musik säger jag bara, jag dansade till mig 6900 steg....bara det...Vi hade en yngling efter oss allihopa som gick bakom oss heeeela tiden och han var ju lite enerverande.....men förutom han hade vi skitkul....Och jag i NYKTERT tillstånd!!!! Käkade på marinan, hamnade brevid några tjejer som påpekade att de var inte såååå små som de såg ut.....de såg inte ut att vara 13 år ens men hade heeeela ansiktet fullt med peircingar...hm....

Körde hem Lola, Lisa och jag sov hos Maria för vi skulle ju iväg tidigt på söndagen....Plockade undan innan vi gick och la oss....Alltså jag somnade skrattandes och vaknade utav att när Marias klocka ringer så sätter hon sig upp som ett gehu och stänger av och sen dör hon på kudden igen, alltså jag skrattade så tårarana sprutade....hahahahaha Vi hade då lyckats sova 3,45 timmar och ändå vara såååå pigg...Kom iväg vid kvart i nio och gick snabbt till Moheda, jisses säger jag bara ett  heeeelt ridhus fyllt med hundar, mattar och hussar, burara och filtar .....ovh det värsta av allt....SKITKALLT!!!!!!!!!(Här ska ju bilde på mig vara egentligen , men jag fick inte ihop att flytta den när den väl kommit in, sorry)

 

 

 tur jag hade termobyxor, och massor av kläder under men efterhand tog väl tröttheten in och det kvittade om jag var ute och sprang med Q jag blev faaan inte varmare ändå...Men vilken kille han är Q!!! Han fick Cert och BIR!!!!!  

   

Kom hem till ett skitkallt hus....lilla jag hade ju glömt att fylla på pellets....så jag sotade ur pannan och sen la jag mig i soffan med täcken och filtar, toksomnade och vaknade halv åtta i morse.....

Härligt med en ny dag!!!!

   

TUSEN TACK MARIA!!!! FÖR EN FANTASTISK HELG!!!!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards