Bloomiz

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Slappedag......

Av Linda - 8 mars 2010 21:09

Jaha ja, redan mörkt och det är kväll igen...vart tog denna dagen vägen???

 

Blev sittande i soffan i min pyjamas och K****rufs till kl 13....slängde på mig ett par jeans och en mössa och körde till Emilie och Malte!!!

  

Klädd för promenad!!!

  

Min fantastiska Emilie  

 

Blev en liten skogspromenad och sen kaffe och lite tjöt!!! Alltid lika underbart att umgås med dig vännen!!!

Tyvärr så blev ju Malte riktigt skitig i sin päls så han fick ett litet bad som han inte riktigt uppskattade...

  

ser inte riktigt ut att gilla det här med bad....

  

däremot verkar Matte tycka det är kul med en blöt hund och ett ännu blötare badrum:)

Tack för idag vännen!!! just love y!!!

 

Softade lite till i min soffa när jag kom hem, pratade med M-Lo som jag inte pratat med på MÅNADER!!! Är ju så jag skäms!!!

Kevin och jag var på gymet, benen stod på programet igen....suck...men nu är det över för denna gången...

 

nu ska jag hoppa in i en skön dusch och slänga i mig en macka och sen är det sängen trots semester, nu ska jag säga något som ni blir chockade av...

men det är faktiskt skönt att komma upp på morgonen...och det är lååååång morgonpromenad som gäller i morgon!!!

 

Sov så gott allihopa!!! Kram

 

  

Till dig......sommar och allt.....

 
 
Ingen bild

Fru P

9 mars 2010 18:13

Vilka snyggingar! Jag ser ut som om jag också behövde en dusch... hmm

Tack för en underbar em, precis vad jag behövde igår... lite egen Linda tid. Så mysigt- det gör vi om snart igen!

Många kramar Emilie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards