Bloomiz

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Linda - 18 mars 2010 18:23

jag har haft, kännt som om hela världen har suttit på mina axlar....men jag har varit tapper och satt på mig masken med smilet:)


Igår kännde jag det som det var värsta vajsingen i kroppen, trött, hängig, ont i huvudet och allmänt skitdålig;) vilken tur att jag var bjuden på kalas, 12 års kalas med såååååå många goda kakor....Tack Emelie och grattis än en gång

på din dag!!!

  

Födelsedagsbarnet!!!!

Som hade bakat blåbärsmuffins med frostisglasyr som var så helt suveränt goda!!!

  

lite suddig bild, men heeeeeeeelt fantastiska!!

  

Fick med den "gamle" mannen på bild med, Bert och Emelie!!!


tur att jag skulle ut med Q, för då fick jag ju en chans att gå av i alla fall en kaka som jag stoppat i mig;) sen blev det faktiskt sängen...helt slut!!!


I dag var det med segt att komma upp, fattar inte alltså, jag har ju liksom lagt om mitt sov schema för att jag ska vara piggare på morgonen men idag var det skiiiit jobbigt, undrara vad jag gör för fel....


Efter jobbet tog jag Q och gick en lång runda, underbart väder ute men lite kallt och blött om fötterna och för att inte tala om hur halt det var...Lite käk med grabbarna, så skulle Adis egentligen till scouterna men han såg hemsk ut, pollen har redan börjat och vad ska detta sluta...ögonen var illröda på han....Måste in och köpa nya piller till han...


Men i kväll är det dax för min danskurs, jag LÄNGTAR!!!!


Kram på er allihopa....


   for you baby....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards