Bloomiz

Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

Norrevång!!

Av Linda - 22 juli 2008 16:48

Im back in buisness.....Idag har jag varit städtant, inte riktigt jätteroligt men det måste ju göras....Har städat grönsakskyl och städskrubb från golv till tak!! Hela köket är som ett stort kaos....Men det blir nog riktigt bra när det blir färdigt...resten av veckan ska jag tillbringa på Österslätts skolan, med kanon tider....11-16,30 passar mig perfekt!! jag är ju ingen morgon människa.

Efter jobbet idag så var jag och hämtade ut mig ett par nya arbetsskor, varför är man så velig? Men efter mycket provande och olika modeller så tror jag jag hittade ett par bra. Vet ni jag har storlek 37 i dom...skrattretande....Nästan barnstorlek...längesen jag hade det....


Nu ska jag ut och klippa gräset och se om jag känner för något mer sen....Har ju egentligen hur mycket som helst att göra, men jag har ingen insperation till det....Bara tråkiga saker....

KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards