Bloomiz

Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

Swisch- fredag igen....

Av Linda - 25 juli 2008 21:59

Ännu en gång är det fredag.....Veckorna pinnar på som attan och vad gör jag? Jag hinner inte med mentalt alltså, vad ska man göra då? Jag vill ju sååå mycket men dygnet har ju bara 24 timmar och jag kan ju säga att jag ska vara glad om jag sover 5 av dom....


I onsdags var jag nere i Norje och hälsade på en arbetskamrat på campingen i deras husvagn, hy vilket liv...Jag hade aldrig klarat av att "bo" så....alla bor ju typ på varandra....och alla tittar ju på en konstant. Man måste nog vara en viss typ för att klara av det, men trevligt hade vi i alla fall.....


I torsdags var jag och M-lo och Emelie på vägga rökeri och åt,  mycket gott!!! Deras spätta är ju fantastisk....Gick sedan en runda vid yttervägga, vilka fina hus det finns där alltså...Nästan avensjuk!!!


I morgon kommer mina fantastiska underbara föräldrar!!! Längtar!!!!! Ska dra med dom på loppisen i ronneby på söndag....Vem vet man kanske hittar sig ett fynd???


Nu ska jag ta och städa , det har ju varit så jäkla varmt i dag så det var nästan tröjbyte vi lunch....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards