Bloomiz

Alla inlägg den 1 juni 2008

PS

Av Linda - 1 juni 2008 17:37

Glömde ju säga att jag numera är blondie igen, äntligen , I'M BACK!!!!

Av Linda - 1 juni 2008 17:29

Jag är alltså inget fan av söndagar...tycker de är sååå tråkiga, jag får liksom inte för mig att göra någonting. Idag har jag sovit länge och sen hamnade jag på altanen i solen några timmar och jag kan ju tala om att den tar ju rejält.... Satt inte länge ,men det syns direkt, man får minsann sola med ett bra förnuft hedanefter!!


Igår var det oxå en slappe dag , ja Kevin och jag var ute med reklamen tidigt för det var ju jätte varmt i går oxå. Sen hamnade jag med en bok på altanen i soffan i skuggan... Var i dushen sen till Emilie och Peter, fick lite god mat och vin, Peter körde in oss till stan till Annika. Trevligt att sitta och prata och skratta i hennes kök, Emilie och jag gick sen ner till hotellet, men jag måste bara säga att jag känner mig antingen för gammal eller för ung på det stället eller så var jag för nykter....Men trevligt var det , det bästa var musiken...massor av 80-tal och stackars Emelie visste knappt var det var för låtar, hahaha , förlåt emilie,  men det var bara så komiskt...


Tusen Tack Emilie för en jätte trevlig kväll!! Måste vi göra om snart!!


Nu ska jag läsa ut boken semn ska jag på med jogging skorna och komma i kapp med mina steg...hm...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards