Bloomiz

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Linda - 8 juni 2008 23:01

Jag måste få säga att jag har haft en riktigt bra söndag, jag som hatar söndagar egentligen... Sov länge, åt frukost på altanen, packade i hop badsaker och körde till Svängsta badet, lika varmt och skönt i dag fast det blåste lite så det har varit helr underbart där uppe i dag!!! Jag har till ock med BADAT!! Det värsta är att min gode vän som har hängt med mig nu de senaste månaderna i vått och torrt verkligen fick smaka på det våta i dag... Jag hoppar i och simmar med stegräknaren..Hur förvirrad är jag bara inte??? Jag kan ju tala om att den pajade då:( men jag ska lägga den på torkning så får jag se om den vill hoppa i gång igen... Om inte annat fick Adam sig en dyktur....


Vi har fått upp badminton nätet idag och spelat för fullt, blev även lite vollyboll...Vad det är härligt att vara ute och göra saker med grabbarna....


Gick en runda och passade på att hämta Kevins cykel....Det dröp om mig när jag kom hem, skulle behöva duscha igen, men tänkte vänta några timmat till för jag ska snart upp igen , börjar jobba kl6 i morgon....suck, men jag slutar en timme tidigare....skönt!!


Ha det gott i värmen och glöm inte att dricka!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards