Bloomiz

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Linda - 23 juni 2008 23:16

Har haft en jätte härlig dag fast utan allt jag hade tänkt mig..... Jag sov till halv tolv!!!!!! Kan inte tro det är sant alltså, men jag behövde väl det...har ju varit mycket nu känslomässigt så jag kände mig rejält utvilad, tyvärr så är jag ju nu inte så trött som jag borde vara för  det är ju jobbedag i morgon!! Kevin och jag år frukost, sen fixade jag lite här hemma, kollade mina sidor som jag brukar kolla på nätet, tvättade, lagade mat, en halvtimme på min älskade orbitrek, var faktiskt uppe på bibblan en runda med kom hem med en jätte stor kasse med böcker, nu ska jag bara bli färdig att läsa dom oxå, jag har ju en förmåga att läsa el inte läsa!!


Adam och jag körde en runda på familjegeniet, lite halvtråkigt om ni frågar mig....men vad gör man inte för sina barn:)


Är det någon som har något bra förslag på någon bra bok som man kan läsa?


Nu ska jag kojsa och försöka sova lite...

sov gott och ta hand om er!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards