Bloomiz

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Linda - 7 juni 2008 19:32

Idag har vi tillbringa t typ hela dagen uppe på Svängsta badet, där blir det stilla stående och så in i h-e varmt....Tur jag hade smörjt mig för annars hade jag varit uppbränd!! Adam har fått blåsor på axlarna som säkert kommer bli blodblåsor av, suck!! Öronen är redan uppbrända från förra helgen så de är såriga som attan, jag smörjer och smörjer, men han är ju i vattnet hela tiden och även om det är vattenfast så hjälper det ju inte....

Om inte annat får han ett jäkla humör av solen och man blir ju trött som faan av detta...Vi är i konstant konflikt och det är skit jobbigt!! Men det går väl över......Är kanske förpuberteten....

Kevin var ju aldrig några större problem, men detta kommer att bli ett äventyr som jag aldrig kommer att glömma...


Reklamen är utdelad som tur är för det är jobbigt i denna värmen...Han är riktigt bortskämd med att jag hjälper honom märkte jag i dag, kanske får visa han att det är hans jobb....;)


Känner egentligen inte för att göra något mer i dag, men tror jag ska ut och tvätta bilen för den är riktigt skitig...det går ju fort för den är ju inte så stor;);)


Sen ska jag ta en tur på cykeln kanske för att få lite luft...


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards