Bloomiz

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Linda - 16 juni 2008 15:16

Har i dag på fm fått ännu en tråkig nyhet....Min älskade mormor Elsa har gått bort, vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att det är över ens förstånd att sörja både farmor och mormor samtidigt!! Jag vet att de båda har det bra nu och det är väl huvudsaken men det gör ju inte saken lättare ändå....


Jag kommer atlltid att minnas dig mormor...vila i frid!!

Av Linda - 16 juni 2008 09:35

Usch i dag har jag lämnat av min fantastiska underbara son på kollo på sörgården, jag blev helt lipfärdig , fattar inte vad som händer med mig!! Fast jag vet att han kommer att ha det jätte roligt så är det ändå med vemod, faan han har blivit sååå stor och jag känner mig bara sååååååå ensam....Är väl känslig just nu för jag får tårar i ögonen för ingenting.....


I morgon kommer M-Lo äntligen hem, jag har saknat henne så jag kan dö...på onsdag är det födelsedags frukost som jag bjuder henne på, har ni något bra förslag att tipsa mig om?


Nu ska jag iväg och träna....känner verkligen inte för det men jag ska ändå!! Tur jag har min träningskompis med mig som peppar för fullt.... se y later alligator


ps. Malin: vet inte riktigt hur länge kakorna ska vara inne men de ska vara gyllen bruna...Ds

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards