Bloomiz

Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Jaha fredag igen...

Av Linda - 27 mars 2009 18:08

Ibland undrar jag vart mitt liv tar vägen....dagar och månader bara flyger iväg...


Har varit en skit dag, trött som ett helt servicehus, lustigt att vi alla kände oss sådana på jobbet idag....så vi har gått på halvfart allihopa, för att vara rätt så ärlig så har det varit rätt så skönt...


Adam är på hajk i helgen med scouterna, lite snabbt packat när han kom, hoppas han fick med sig vad han skulle.....Lustigt att bara ha en pojk hemma, jaja hemma och hemma, han kommer väl att försvinna på moppen sen....hahahah vilken underbar värld det måste ha öppnat sig för han...


Jag har fått lägga till en ny bloggare på mina länkar och gör det sååå gärna, det är min vän Annica som har börjat blogga, sagt till henne länge men nu har hon fått tummen ur...Det är hon som bakar alla de mest fantastiska kakor och tårtor...kolla in å bli super inspererade och sugna....Jag kommer att följa dig min vän!!! Kul att du äntligen blev färdig:)


Hade tänkt att gå ner till konsum, har ju liksom inte handlat än, men med detta vädret som kan överraska en när som helst tror jag tar bilen i stället....Får väl bli en halvtimme på älsklingen istället....

 
 
Annica

Annica

28 mars 2009 10:31

Tack, tack! Tar ju lite längre tid för "gamla tanter" att komma igång vet du.:-)
Bloggen kan ju bli ett perfekt sätt att göra lite reklam för sig så man får lite mer beställningar av tårtor & cupcakes..
må så gott min vän! kram kram

http://www.apieceofcake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards