Bloomiz

Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 7 mars 2009 11:43

Var ledig i går underbart, men vaknade tidigt ändå:(, och ute var der snålblåst och regn inget man vill stiga ur sänger för direkt...Jag hade ju lovat mig själv en promend på morgonen men jag fick ta till älsklingen i stället och det gick ju oxå bra!! Plockade lite, tvättade lite....var i duschen skulle träffa magnus på banken kl 12,10 så jag tänkte: jag trotsar regnet och går ner till byn....ha ha ha väl inne på banken och ingen Magnus kommer , ringer han och undrar var han är, han svarar: jag är på banken , var är du? Då insåg vi båda två att jag är i Svängsta och han är i stan....Ha hahahahahah, så det var bara att gå hem, väl hemma så ringde han att han var på väg så då satte jag mig i bilen och körde ner....vi blev så fulla i skratt båda två....snacka om att leva i två världar....


Adam skulle göra maten igår och han bjöd på tacos, det var läxan i hemkunskapen....tog även disken och torkade av oxå, såååå duktig så!!!


Jag har förhört Kevin på läxor oxå under veckan, det värsta var ändå sex o samlevnaden...Tur att han packade reklamen så han satt med ryggen mot mig för jag var alldeles högröd i fejjan....det är ju liksom pinsamt på något sätt...vad är onani? vad är petting? Tack gode gud att det är över för denna gång, nästa unge är det Magnus tur....


Kvällen var lugn och trevlig som attan i Mörrum hos Magnus och Lisa...Blev bjuden på mat, mycket gott!!!, jag hade med mig slabbedask, var ju inte heller fel kan jag ju tala om.....Hade bakat en jordgubbspaj till efterrätt och det slank ju oxå smidigt ner....Slutade med att jag hade ett barn som somnade på mig, längesen det hände , hade nästan glömt bort den underbara känslan med ett helt avslappnat barn i famnen som är så varmt och gott!!!! Tack för en kanonkväll Magnus och Lisa!!! Gör vi snart om igen tycker jag!!:)


I dag blir det inte många knop, ska trotsa vädret och mitt dystra sinne och gå en lång runda, sen laga lite käk....I kväll däremot blir det bioMän som hatar kvinnor

 med Emelie och Zoran och jag och ........ ska bli trevligt, jag har stora förväntningar på filmen faktiskt....




Av Linda - 5 mars 2009 20:45

I dag har jag haft en alldeles egen taxirörelse känns det som....Körde Kevin till hundkursen, vilket innebar att hämta Flynn på pensionatet, sen till Asarum, dumpade av dom där, hem igen hämtade Adam och hans kompis för att köra dom till scouterna i Mörrum, hem igen, byta kläder i rappet sen till gympan....Kan ju säga att jag är rejält mör nu inte enbart efter träningen utan bara allmänt, inte bra att stressa livet ur sig....


Nu ska vi äta lite kvällsmat, sen blir det sängen, tur att jag är ledig i morgon och HELA helgen.....Blir en kurera mig helg känns det som.....Jag hoppas dock på vackert väder så jag kan ta några långa promenader, skulle vilja gå på bio med, vill såååå gärna se Män som hatar kvinnor......Någon som vill hänga med mig på lördag kväll som inte är melodifestival anhängare????

Av Linda - 3 mars 2009 19:31

Som ni vet tycker jag ju INTE om tisdagar och denna dagen likaså....Full rulle som vanligt på jobbet, känns som man ska stressa ihjäl sig jämt, kan inte vara bra för hjärtat....


Adam hade med sig en kompis hem idag så jag lagade lite mat till dom och Kevin med narturligtvis, Sen bakade de en kladdkaka....blev ju inte riktigt kladdig men god ändå...


Tog tag i den grymt tråkiga uppgiften att sätta in papper i pärmarna, min avsikt var ju att sätta dom så jag hittar om jag behöver gå tillbaka att se efter något, man det struntade jag i ....Nu är de inne i alla fall....Om inte annat är det ju otroligt tröttande...så jag snörade på mig dojjorna och gick en lång runda och efteråt ät det ju alltid sååå skönt. Nu vankas duschen och pyjamasen sen är det ju MATTE på tv.....smasken!!!!

Av Linda - 2 mars 2009 21:41

Har ju varit fantastiskt väder i helgen och så helt plötsligt börjar det snöa....va faan nu började ju mina vårkänslor komma....grått och trist och små snö/regnat hela dagen...fy vad deprimerande!!!

Jag har jobbat hela helgen och varit uppe tidigt och i säng sent som vanligt vilket slutade med att jag somnade i soffan kl 21 i går kväll, vaknade till liv vid tre och gick in till sängen, var uppe en kortis och ringde några samtal med telefontid på morgonen, sen tillbaka i sängen....Gick inte upp förrän kl 13, trött som ett höghus...

Emelie.S: jag har läst boken jag fick i julklapp av dig, riktigt bra ju!!


I kväll har det varit träning och på något lustigt vis så var det skit jobbibg i dag....men förhoppningsvis blir det bättre på torsdag!! Sov gott mina vänner....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards