Bloomiz

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Infall som jag sent kommer att göra igen....

Av Linda - 24 oktober 2009 06:45

Fick ett infall efter jobbet igår att handla så jag slapp och köra iväg på kvällen för att göra det, jag säger bara det att det kommer jag absolut inte göra på mycket lääääänge....Kl 15,30 så kan jag tala om att parkeringen på citygross var överfull och massssor av folk....Men jag bet ihop och handlade vad jag skulle, kändes som jag hade sprungit ett maraton när jag väl var färdig!! Hedanefter kommer jag planera mina inköp till en kväll innan fredagen...Fy faaan alltså!!

 

I dag är jag uppe med tuppen som ni märker, ska vakta på högskoleprovet heeela dagen:) Faktiskt rätt så trevligt och intressant!! När jag väl har slutat ska jag hem och köra Adis och hans kompisar på slappe hajk i scoutstugan, sen hem in i duschen och sen iväg till fr. Karlsson på lite galej:) Den stora frågan är ju hur pigg jag kommer att vara!! Men när det är något roligt så brukar man ju ta sig i kragen och skärpa till sig! Ska i alla fall bli väldigt trevligt med lite tjejkväll:)

 

Ha en fantastisk dag mina vänner!!

 

Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards