Bloomiz

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Vilken dag.....

Av Linda - 27 oktober 2009 22:06

Jisses vilken dag!!! Full rulle på jobbet, har stått och stekt kroppkakekött så jag luktar ju mumma nu;), hem och laga lite käk och sen iväg på föräldrar träff:)

Skönt att få lite bestämt hur vi ska gå till väga....Men det är ju en intensiv höst när det gäller skolrese aktiviteter för att få ihop pengar!! Men det går riktigt bra för oss:) Kul både för barnen och oss föräldrar!!

 

I morgon är det dax för kurs på jobbet, ska bli spännande...sen efter den har jag kompat för att hjälpa till att dra ris för att hjälpa adams klass...Vad gör man inte för barnen:):)

 

 

Min bil har varit på verkstaden och den ska oxå hämtas i morgon, hoppas jag hinner det innan kl 17....sen måste jag se till att byta till vinterdäck innan jag kör till Jönköping!! Ska se till att jag packar light när jag ska till StockholmObestämd hur lätt är det????

 

sov så gott mina vänner för det kommer jag definitivt att göra!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards