Bloomiz

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Linda - 18 augusti 2009 21:18

varit rätt så aktiv idag, jag har faktiskt tryckt av min stegräknare på telefonen för att verkligen ha semseter, ha dock lite nojja över hur många steg jag gått.....

Jag har tvättat och tvättat och tvättat...fattar inte var all tvätt kommer ifrån, blev rastlös och ställde mig på älsklingen , blev  1 mil, inte alls vad jag hade tänkt mig men det blev bara så....Lagade lite mat och duschade, sen for jag in till stan för att hjälpa en kompis att välja lite färg och tapeter, åhhhh vad jag blir sugen på att göra om här hemma.....men det får faktiskt vänta, för mina prioriteringar ligger i resornas tecken denna höst, kryss i taket för att vara Linda!!! Slank för bi solariet när jag körde hem, det är ju bara såååå skönt att lägga sig i värmen och bli heeeelt avslappnad....jag vet det är FARLIGT!!!


Hade bestämt med min träningskompis till 19,30 vid gymet, och jag hade ställt in mig på axlar och triceps men nej då...idag var det BEN!!! Och det är såååå jävla jobbigt att träna ben....jag kommer inte kunna röra mig i morgon. Tur att vi ska träna redan kl 07,30 i morgon bitti då igen fast då är det min själ axlar och triceps!!!!


Har fått Adam i säng, fast det kommer väl att ta timmar för honom att somna, och Kevin är i duschen och sen skulle han raka sig....hm raka sig.....det bästa med att ungarna är i duschen är att det luktar man i hela huset när de är klara, me like!!!!


Puss å kram

Av Linda - 18 augusti 2009 11:23

Tror jag ska ta ordspråket på allvar......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards