Bloomiz

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Linda - 21 augusti 2009 17:17

Är framme och varje gång jag kommer upp så får jag typ ett slag i ansiktet av det totala skillnaden mellan Swingtown och Stockholm....Alla har sååå bråttom och fullt med folk överallt!!!! Jag tog mig lyckligt fram till M-lo med tunnelbanan, för med mig kan man ju aldrig veta, jag kunde ha hamnat precis var som helst!! M-lo hade dukat upp lite kvällsfika och bara känslan att komma in till henne var LUGN OCH RO!!! Skönt, vi blev ju sittandes och prata och prata och prata och wooops så var kl 12.....Som vanligt när jag sover borta är jag ju fruktansvärt lättväckt av alla ljud som jag inte är van vid...Grannen brevid har en unge som har skrikit och gapat och slängt i dörrar osv i natt, jag kan ju tala om att jag var måttligt irriterad och nära på bankade in väggen.....Sen surrade kylskåpet, sen fick jag kramp i vaden, sen kl 7 började dom på med bygget som de har slagit upp typ precis utanför M-los lägenhet...så när jag väl steg upp och såg mig själv i spegeln så såg jag ut som en sleten trött tonårsmorsa på 35....Hm...men jag gjorde det bästa av det och åkte ner på stan, sket i att jag så trött och sliten ut...Har spatserat gata upp och gata ner...men inte hittat något att handla...Mötte upp M-lo vid åhlens sen var vi på kulturhuset och käkade lunch uppe på taket så man ser ner över hela sergelstorg....jättemysigt och fantastiskt gott!!! Sen har vi gjort affärer!!!Har äntligen hittat mig nya löparskor, svarta fina...framför allt sköna som tusan!! Var förbi systemet och köpte lite vin som jag strax ska korka upp. är det semester så är det väl?? I kväll blir det bio för hela slanten:) Nu ska jag slappa lite och sen duscha....

Kram kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards