Bloomiz

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Linda - 23 augusti 2009 18:41

Jag trodde ju faktiskt att jag skulle sova läääänge idag, men det sket ju sig...kl var 5 första gången jag vaknade , sen var hon 7, försökte verkligen att somna om men det gick inte....Låg och funderade på gårdagen, vilken kväll alltså:)Jag tankade på med vin här hemma och gjorde oss klara, tog oss till mosebacke, vilket place!!! super nice, kändes som utomlands, vi mötte upp två härliga tjejer till så satt vi där och pratade och drack och hade det skit trevligt, gick vidare till ett hotell som heter Rival, oxå mycket trevligt!!!

var väl hemma vi halv två, tur att vi(jag & M-lo ) är sådana kärringar och tänkt på att bädda innan vi gick, för jag bokstavligen stöp i säng!!!


Idag har vi varit på aventyr med en kompis till mig och hans pappa på fjäderholmarna, åt och drack sååååå gott!!! Mycket härliga roliga skratt blev det oxå, sen kaffe och avec hos kompisens pappa och ännu mer skrattt och härliga konversationer.Tack för en jätte härlig dag i ert sällskap!!!


I kväll blir bara soft, vi har köpt Ben&Jerry glass med kaksmets smak, ska ju bli väldigt spännande att få uppleva det...Alla pratar om den....

I morgon blir det hemfärd.......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards