Bloomiz

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Linda - 22 augusti 2009 18:38

Vaknade tidigt som attan bara för att det regnade som någon hade öppnat himlen, sen låg jag och funderade på vad jag kunde göra utan att väcka M-lo, och det går ju liksom inte göra något utan att hon vaknar i en liten etta, så jag låg och funderade lite på livet.....Vi åt lite god frukost och sen sprang vi igenom duschen, var på en födelsedags middag till en kompis till M-lo, fick riktigt god pasta sallad och kycklingwraps som var sanslöst god!!! Var på Sickla köpcentrum, handlade på Vero moda, i min kasse var det med ett par jeans, jeanskjol och en tröja hem:) NICE!! Och jag har inte ens dåligt samvete....


Hade mycket i huvudet och alldeles för mycket spritt i kroppen så jag snörade på mig mina splittans nya löparskor och gick en lång runda, slutade med en genomsvett Linda och ett finfint skoskav som får plåstras om rejält om festa skorna ska på i kväll....men ska jag vara fin får jag väl lida pin....


Nu ska jag hälla upp ett glas vin, stryka skjortan och duscha och göra mig fin, i kväll blir det puben:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards