Bloomiz

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Linda - 25 augusti 2009 22:29

Efter att ha haft en riktig lyx weekend i mina ögon så slog verkligheten mig rejält i magen idag, ska jag verkligen gå och härka runt med detta resten av mitt liv??? En kompis sa att jag skulle bita i det sura, en annan sa att gör något åt det och den tredje frågade om jag skulle byta jobb nu??....Kan ju tala om att jag fick mig en rejäl tankeställare....kanske det är dax för Linda att göra något nytt med sitt liv.....


I kväll har jag varit på kvällsmats fika hos Herr och Fru Rehn, otroligt fantastiskt trevligt!!!Jesper hade bakat ett jätte gott bröd som jag ska tesat här hemma med!!!

Om man tänker till baka bara några år så hade vi fika ofta och det klart de flesta hade ju inte barn och allt var ju lättare, nu har det trillat in massssor av ungar, underbara ungar, och jag fick nästan en känsla i kväll att vi numera bedriver öppna förskole verksamhet i mycket positiv bemärkelse!!! Tänk vad livet ändå kan ändra sig snabbt på några år....


Lite träning blev det oxå i kväll, kommer ha ont i morgon ....men i morgon är ju en annan dag med nya möjligheter:)

Sov gott!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards